VoIP-telefooncentrales
VoIP-telefooncentrales
Deskundig advies
Volledig op maat werkt EuroSys een optimale oplossing uit voor uw telefooncentrale en de nodige datalijnen. Dit voorstel omvat mogelijks:
- - IP-telefonie
- - Unified Communications
- - Optimalisatie van uw telecommunicatiefactuur
IP-telefonie
Vergeet de klassieke telefooncentrales met hun technische beperkingen én vele extra kosten; kies voor IP-telefonie over uw bestaande netwerkbekabeling. EuroSys integreert IP-telefonie naadloos in uw bedrijfsnetwerk.
U hebt geen nieuwe of extra bekabeling nodig. Bovendien werken onze IP-telefooncentrales en -toestellen onafhankelijk van een Windows-server of pc. Alles werkt volledig autonoom.
Andere voordelen van IP-telefonie:
- - Toestellen worden eenvoudig op afstand of op thuislocatie geïnstalleerd.
- - Integratie met Active Directory
- - Backups mogelijk
- - Integratie softwarepakketten mogelijk
- - Integratie met smartphone voor one-number concept
- - Standaard mogelijkheid voor keuze- of IVR-menu (Interactive Voice Response)
- - …
Wij bieden zowel IP-telefonie met een telefooncentrale bij u ter plaatse als een virtuele IP-telefooncentrale die wordt geïntegreerd in ons datacenter.
Unified Communications
Het VoIP-telefoniesysteem Innovaphone PBX kan op ieder gewenst moment met Unified Communications-functionaliteiten uitgebreid worden. Deze kunnen naar wens en individueel per medewerker uitgekozen worden.
Videotelefonie, presence, chat, conferencing, collaboration en vele andere applicaties leiden tot een uniforme en verbeterde communicatie.
Op basis van de presence-informatie van collega’s en aanspreekpartners beslist de gebruiker welk communicatiemiddel hij gebruikt om snel informatie uit te wisselen. Al deze communicatiemiddelen worden via de Unified Communications-client myPBX centraal bediend, of het nu gaat om een telefoon- of videogesprek, een chat, een collaboration sessie of een conferentie gaat.
MyWingu Unified Cloud telefonie
Ons ‘myWingu Unified Communications’-platform integreert al uw communicatievormen en toestellen, zowel op vlak van spraak- als datacommunicatie.
U bereikt uw medewerkers en klanten in real time zonder hindernissen, ongeacht waar u zich op dat moment bevindt. U hebt alleen toegang tot het internet nodig.
Deze unieke cloudoplossing vereist geen investering in een eigen telefooncentrale. De communicatietools groeien stapsgewijs met u mee.
Dit digitaal communicatieplatform blinkt zowel uit in gebruikscomfort als beheersgemak. U voert wijzigingen in een handomdraai zelf uit, zonder enige kosten.
Enkele voorbeelden van het gebruiksgemak:
- - Uw medewerkers bepalen zelf eenvoudig hoe ze hun inkomende of uitgaande gesprekken afhandelen.
- - Elke medewerker ziet in één oogopslag de status van een collega of andere gebruiker: ‘in vergadering’, ‘afwezig’, ‘in gesprek’,…
- - De toepassing laat optioneel callcenterfuncties, wachtrijen en groepen toe
- - Gebruikers bepalen zelf hun persoonlijke voorkeur voor toestellen: vaste telefoon, mobiele telefoon of softphone.
- - Uw medewerkers gebruiken hun computer of mobiele toestellen om via instant messaging in het bedrijf te communiceren.
- - Integratie met andere software mogelijk
Gesprekken en datalijnen
Dankzij onze telecommunicatiepartners Destiny en Telenet bieden wij u vast en zeker een goedkoper alternatief voor uw bestaande telecomfactuur.
Bezorg ons uw laatste factuur en wij berekenen hoeveel u via ons bespaart op uw kosten voor telefonie en datalijnen.
Bekijk hier onze brochure met Telecom Solutions
Meer weten?
Wenst u meer informatie of een advies rond de implementatie van een VoIP-telefooncentrale?